Seev

Telekomunikacja dla biznesu

Łącze BackUp

Łącze BackUp®

Najwyższy poziom bezpieczeństwa

Łącze zapasowe gwarantuje stały dostęp do internetu nawet w przypadku
poważnej awarii. Usługa wykorzystywana jest przez firmy, dla których
połączenie z internetem to kwestia strategiczna, a przerwy w komunikacji
wiążą się z realnymi stratami.

BackUp®

Zabezpieczenie funkcjonalności łącza

Standardowym zabezpieczeniem łącza światłowodowego w SEEV jest Radiolinia.
Jeśli firma korzysta z połączenia radiowego lub kablowego innego dostawcy, takim
zabezpieczeniem może być łącze kablowe.

Radiolinia

Backup SEEV oparty na radiolinii to najczęściej stosowane
rozwiązanie. Wykorzystywany w przypadku, w którym firma
korzysta ze świadłowodów SEEV, lub Internetu kablowego
innych operatorów. Dedykowane Klientowi połączenie
internetowe oparte na systemie dostępowym typu punkt-punkt
i niezależne od podstawowego łącza światłowodowego SEEV.

 

Łącze kablowe

Łącze kablowe Backup stosowane jest w przypadku
wykorzystywania Radiolinii jako podstawowego łącza
operacyjnego lub Internetu kablowego innych operatorów. Może
mieć parametry równe łączu podstawowemu lub optymalne do
utrzymania pracy w czasie powrotu do pełnej wydajności.
Alternatywne połączenie z Internetem realizowane w oparciu
o technologię światłowodową, DSL (Digital Subscriber Line) lub
infrastrukturę miedzianą.

Warianty łącza backup®

BackUp prosty wariant łącza backup

W ramach tej usługi SEEV wykorzystuje routery najlepszych marek
z funkcją wykrywania bramy przy pomocy protokołu ICMP. Urządzenie
testuje router brzegowy operatora, wysyłając do niego pakiety PING.
W razie braku odpowiedziprzełącza ruch na łącze SEEV. Po wznowieniu
pracy przez głównego operatora, urządzenie odczekuje ustalony limit
czasu i kieruje na łącze podstawowe.

BackUp z wykorzystaniem BGP wariant łącza backup

Do działania wymagane jest zaawansowane urządzenie obsługujące
protokół BGP. O tym, które łącze wykorzystać, decyduje abonent poprzez
odpowiednią konfigurację swojego urządzenia.

Przełączenie może nastąpić w razie awarii lub w reakcji
na dowolne inne zdarzenie, np.:

  • nadmierny wzrost opóźnień (delay) na łączu głównym,
  • wzrost strat (loss),
  • nieosiągalność określonego serwera w sieci (niekoniecznie routera brzegowego)
  • można także przełączać ruch w określonych porach dnia, np. w nocy
  • lub w czasie wzmożonego ruchu w sieci.

KONTAKT Z DORADCĄ


Arkadiusz Bonik
Senior Business Account Manager

+48 530...Zobacz numer

a.bonik@seev.pl

Integrated by Wills ™