Seev

Dowiedz się więcej

Znajdziesz tu praktyczne porady, nowinki technologiczne oraz artykuły eksperckie, które pomogą Twojej firmie w pełni wykorzystać możliwości nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych. Dowiedz się, jak możesz usprawnić działanie Twojego biznesu.

Dowiedz się więcej

Artykuły

KATEGORIE
04.12.2024 Radiolinia

Jak chronić swoje hasła w internecie?

Internet służy nam już nie tylko do rozrywki, ale również załatwiania ważnych spraw Aby robić to komfortowo i bezpiecznie, warto...
Czytaj dalej
04.12.2024 Technologia

Spawanie światłowodów. Czym jest i jak przebiega?

Spawanie światłowodów to proces technologiczny, który polega na łączeniu włókien światłowodowych w celu zapewnienia ciągłości i efektywności transmisji danych.
Czytaj dalej
04.12.2024 Internet

Jak chronić swoje hasła w internecie?

Internet służy nam już nie tylko do rozrywki, ale również załatwiania ważnych spraw Aby robić to komfortowo i bezpiecznie, warto...
Czytaj dalej
03.12.2024 Technologia

Spawanie światłowodów. Czym jest i jak przebiega?

Spawanie światłowodów to proces technologiczny, który polega na łączeniu włókien światłowodowych w celu zapewnienia ciągłości i efektywności transmisji danych.
Czytaj dalej
POMOC - FAQ

Pytania i odpowiedzi

Masz pytanie? Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące usług SEEV. Szybko i łatwo uzyskaj informacje, które pomogą Ci w pełni wykorzystać nasze rozwiązania.

1
Gdzie znajdę faktury?

Faktury wysyłane są co miesiąc na adres mailowy podany Doradcy podczas podpisywania umowy. Jeśli jakaś faktura nie dotarła, zawsze można zalogować się w Panelu Klienta, gdzie jest dostęp do wszystkich faktur.

2
Jak mogę zalogować się do Panelu Klienta?

Na pierwszej stronie umowy podany jest numer umowy oraz hasło do logowania w Panelu Klienta. Wystarczy wejść na stronę: https://seev.internetunion.pl/ i zalogować się tymi danymi.

3
Jak mogę zgłosić awarię lub problem techniczny?

Awarię lub problem techniczny można zgłosić kontaktując się ze swoim opiekunem klienta (dane te znajdują się w umowie) telefonicznie lub przez formularz w Panelu Klienta.

4
Planuję zamówić usługę internetu do mojej firmy ale nie wiem jaka prędkość będzie dla mnie odpowiednia. Jak mogę to sprawdzić?

Najlepiej jeśli skontaktujesz się z naszym Doradcą. Zada kilka pytań pomocniczych i zaproponuje najlepiej dopasowane usługi.

5
Jakie są dostępne opcje prędkości internetu dla firm?

Oferujemy dopasowane specjalnie pod potrzeby naszych Klientów prędkości internetu, w tym łącza o przepustowości od 100 Mb/s do nawet 10 Gb/s, w zależności od potrzeb firmy.

6
Czy mogę przenieść moje usługi internetowe SEEV do nowej lokalizacji?

Tak, oferujemy możliwość przeniesienia usług do nowej lokalizacji, o ile znajduje się ona w naszym zasięgu. Skontaktuj się z nami, aby uzgodnić szczegóły.

7
Jak długo trwa podłączenie do internetu po podpisaniu umowy?

Standardowy czas instalacji wynosi od 3 do 14 dni roboczych, w zależności od dostępności monterów w danej lokalizacji.

8
Czy mogę zmienić prędkość lub dobrać usługi w trakcie trwania umowy?

Tak, oferujemy możliwość zmiany prędkości oraz dobrania dodatkowych usług w trakcie trwania umowy. Skontaktuj się z Doradcą, aby uzyskać więcej informacji.

9
Wyprowadzam się z lokalu ale nowy najemca chciałby przejąć umowę na internet – jak to zrobić?

Jest możliwość wykonania cesji umowy. W tym celu prosimy o kontakt mailowy pod adresem: welcome@seev.pl

10
Wymieniłem router na nowy i przestał działać mi internet. Co teraz?

Po wymianie sprzętu na nowy należy zadzwonić/napisać do Doradcy i podać nowy adres MAC urządzenia (zwykle znajduje się na spodzie lub odwrocie routera). Po kilku minutach od zarejestrowania dostęp do internetu powinien wrócić.

Masz inne pytanie?
Skontaktuj się z nami!

Kontakt
Masz inne pytanie?<br/>Skontaktuj się z nami!
C2025 przez SEEV. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Obserwuj nas